Zara сток гуртом
17 апреля 2014 г. 14:52:33

Торгова марка італійського одягу Zara відрізняється від конкуруючих фірм своїм незвичайним підходом до виробництва . Замість витрат на рекламу , керівництво компанії Зара прийняло рішення зайнятися відкриттям нових торгових точок , завдяки чому вони охоплюють все більший простір на ринку стильного одягу .

Компанія Zara займається виробництвом стильного одягу , яка ділиться на жіночу та чоловічу лінії , а також це - спідня білизна , взуття , аксесуари, сумки та верхній одяг . Колекції торгової марки Зара оновлюються з блискавичною швидкістю , тому ви щодня можете відкривати для себе щось нове , а ціна і якість складуть вам чудову компанію .

Перший магазин одягу під маркою Zara був відкритий в 1975 році. Одяг , яку продавали в магазинах італійця Амансіо Ортега , відрізнялася від одягу з дорогих модних бутиків більш демократичними та доступними цінами , однак зовні не поступалася їй . Спочатку в самій Іспанії стали відкриватися все нові і нові магазини Zara , утворивши цілу торговельну мережу , і пізніше бутики стали з'являтися і за кордоном. Звичайно , ніхто не був би в захваті від того , що в магазинах Zara продавалися речі , скопійовані у відомих модельєрів , проте Амансіо Ортега знаходив натхнення саме в ідеях модних кутюр'є.

Найбільша трудність виробників одягу , яка і спіткала зрештою Ортегу , полягала в тому , протягом року йому вдавалося випустити дві , від сили три колекції одягу , адже приблизно близько півроку потрібно на те , щоб одяг проробила свій нелегкий шлях від замальовки самого ескізу до магазинної полиці . Випуск колекцій істотно обмежувався , а мода , як відомо , річ мінлива , тому вирішити , що буде модно в через якийсь час , було справою досить важким , і існував ризик випустити одяг , яку куплять лише одиниці.

Доленосною у своєму роді стало знайомство Ортеги і Хосе Марії Кастельяно , комп'ютерного експерта . Саме йому компанія Zara зобов'язана створенням особливої ​​комп'ютерної моделі, за якою відбувалася розробка моделей одягу та контроль над виробництвом . У підсумку виробничий процес від заготівлі до готового продукту тривав від десяти днів до двох тижнів.

Недарма така модель виробничої стратегії отримала назву фаст феншуй - швидка мода . Над створенням нових ескізів трудилося величезна кількість дизайнерів , малюнки негайно траплялися до виробника , і в підсумку готовий продукт вже опинявся на полицях магазинів по всій Італії . Так ідея про створення модною і недорогий одягу перетворилася в цілу компанію .